hkpr_0.jpg         

    

عشق در زندگی هرکس یک معنی رو میده ، در زندگی یک نفر عشق یعنی: خوشبختی و

نهایت با هم بودن ، و در زندگی یک نفر  مثل من هم یعنی بدبختی ویک عمر تنهایی 

عشـــق در زنـدگــی مــن یعنــــی

عشــق یعنـــی...... شـروع یـک جـدایـی و پـایـان.یـک خـداحـافظـی تـلخ

عشــق یعنـــی........شـروع یـک عمـر سـکوت وحـرفهــای نهفتــه در دلــم

عشــق یعنـــی........ پیــوند جـدیـد مـن بـا تنهـایـی و پـایـان مـا وتقسیـم شـدن بـه مـن و او

عشــق یعنـــی........یـک خـنده ی تـلخ کنـج لبـم و تـظاهـر بـه شـاد بـودنـم

عشــق یعنـــی......بـه کسـی دیـگه دل نمـی دم و بـه کسـی دیـگه دل نمـی بنـدم

عشــق یعنـــی........گـریـه هـای شبـانـه ی وقـف و بـی وقفـم

عشــق یعنـــی........خیـس شـدن هـر روز بـالشتـم از اشــکـام

عشــق یعنـــی.........گـوش دادن آهنـگ هــای غمگیــن

عشــق یعنـــی........یـک بغـض سنگیـن، یـک درد تـوصـیف نشدنـی

عشــق یعنـــی...........یـک بــاور دروغ

عشــق یعنـــی........شـروع یـک تنفــر جـدیــد

عشــق یعنـــی..... خــودکشــی احسـاســم

عشــق یعنـــی.........کشتــه شـدن حســی بـه نـام عـشق در قلبـم

عشــق یعنـــی ........ یـاد آوری خـاطـره هـای شیـرین دردآور

عشــق در زندگــی شمـا چـه معنـی ای میـده؟عشـق  در زندگـی شما یعنـی؟.......................



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:21---20 ارديبهشت 1398
عشق یعنی خدا...
خدایی که از مادر مهربان تر است...
خدایی که همیشه چشم به راه بندگانش است که به سوی او بازگردند...
خدایی که هیچوقت تنهات نمیزاره...
و دستش همیشه تو دستته....
خداجوون خیلی دوستت دارم
پاسخ:سلام و درود خدا بر شما خواهر گرامی بله واقعا عشق فقط خدا تنها عشقیه که نه براش قیافمون نه براش پولمون نه تندرست نبودنمون براش مهمه و اولویتی نداره مثل این عشق های زمینی تا باهامون باشه و همیشه کنارمونه ﭼﻘﺪر خنده دار است ﮐﻪ ﯾﮏ ﺳــﺎﻋﺖ ﻋﺒﺎدت، ﻃﻮﻻﻧﯽ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می آید، وﻟﯽ دو ﺳﺎﻋﺖ ﻓﯿﻠﻢ دﯾﺪن ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﯽ ﮔﺬرد! ممنونم بابت کامنتتون به خدا می سپارمتون کاش ادرس وبتونم می گذاستید تا جبران می کردم یا علی


یلدا
ساعت14:16---4 تير 1396
آهنگ وبتون عالیه....
پاسخ:سلام مرسی نظر لطفتونه،ممنون از کامنت زیبا و نظرتون براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق باشید


ghazal
ساعت14:01---14 بهمن 1395
عشق یعنی دوتا خط موازی
پاسخ:سلام،از دیدن کامنتتون بسیار خوشحال شدم ممنون که ما رو هنوز فراموش نکردبد و به وب خودتون سر میزنید براتون بهترین آرزوها رو می کنم موفق باشید


وحیده
ساعت19:41---23 آبان 1395
این اس ام اس رو میزنم به سلامتی همه خوبا
که سخت مشغول شطرنج زندگی اند و نمیدونن ما مات رفاقتشون هستیم
پاسخ:سلام،ممنون از حضور گرمتون و کامنت زیباتون براتون بهترین آرزوها رو دارم شاد و تندرست باشید


فاطیما
ساعت16:11---7 مهر 1395
سلام ، وب عالی دارین.
ازاینکه به وبم اومده بودین و نظر گذاشتید ممنون .
خواستم جبران کنم...
مطالبتون خوبه
همچنین خوشحال شدم که ازمطالب من خوشتون اومده بود.
موفق باشید.
پاسخ:سلام،ممنونم وب شما هم عالیست مخصوصا موضوعش خیلی عالی و درجه 1 هست و مورد نیاز جامعه ما،خواهش می کنم کاری نکردم،ممنونم شما لطف دارید، آره واقعا از مطالبتون و موضوع وبلاگتون خوشم اومد چون من خودم یکی از طرفداران درجه 1 حجاب هستم براتون بهترینها رو آرزو می کنم تندرست و پاینده باشید


هستی
ساعت23:28---6 مهر 1395
عشق یعنی یه پلاک...
پاسخ:سلام،ممنون بابت کامنتتون و همینطور حضور گرمتون،وب سایت خوبی دارید موفق باشید،وقتی دیدم نوشتید عشق یعنی یه پلاک یاد تیتراژ معراجی ها که می خوند افتادم....... @};-عشق يعني يه پلاك كه زده بيرون از دل خاك@};- @};-عشق يعني يه شهيد با لبهاي تشنه سينه چاك@};- @};-عشق يعني يه جوون يه جوون بي نام و نشون@};- @};-عشق يعني يه نماز با وضو گرفتن توي خون@};- @};-عشق يعني يه پدر كه شب ها بيداره تا سحر@};- @};-عشق يعني يه خبر خبر يه مفقود الاثر@};-


گمشده
ساعت14:44---4 شهريور 1395
عشق یعنی سکوت...
از عشق چیزی جز سکوت نمیدونم..!!

پاسخ:سلام ، سکوت کلمه ای آشنا برای هر عاشق واقعی هستش ولی امیدوارم تمام لحظاتتونو سکوت پر نکنه مثل من ،ممنون بابت کامنتتون و همینطور حضور گرمتون قلبتون سرشار از عشق، شاد و موفق باشید


meslehmah
ساعت9:30---4 شهريور 1395
خب حالا خوبه میدونید که ناراحت میشیماااا نه فقط من بلکه همه اونوقت بازم میذارید.


بیخیال بابا هرچی دوست داری بزار اصلا
پاسخ:سلام،ببخشید واقعا،مرسی از حضور همیشه گرمتون موفق باشید


meslehmah
ساعت19:24---3 شهريور 1395
عشق در زندگیه من یعنی حالت خوب باشه.
منم حالم خوبه توهم خواهشا بیخیال غمگین بودن توروخدا
پاسخ:سلام،خداروشکر که حالتون خوبه امیدوارم همیشه این حالِ خوبو داشته باشید،من غمگین نیستم حالم خوبه،ولی خب خیلی وقت بود پست جدید نزاشته بودم و هم دلم برای نوشتن دل نوشته تنگ شده بود برای همین این پستو گذاشتم خلاصه ببخشید که همیشه باعث ناراحتیتون می شم امیدوارم بنده رو ببخشید براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و سلامت باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1395برچسب:, | 4:10 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت